Χωρίς σιδηρόδρομο η Δυτική Θεσσαλία

Μία από τις επιπτώσεις της πρόσφατης θεομηνίας που έπληξε την  Θεσσαλία ήταν και η καταστροφή, σε ορισμένα τμήματά της, της  σιδηροδρομικής γραμμής Παλαιοφαρσάλου – Καλαμπάκας και η πλήρης  διακοπή των έτσι κι αλλιώς ελάχιστων δρομολογίων, τα οποία εξυπηρετούσαν  την περιοχή.  

Ζημιές υπήρξαν και στον κεντρικό άξονα Αθηνών – Θεσσαλονίκης για τις  οποίες όμως έγιναν και σωστά άμεσες ενέργειες, ώστε να αποκατασταθεί η  συγκοινωνία. Αντίθετα, για την τοπική μας γραμμή υπάρχει πλέον διάχυτος ο  φόβος πως η γραμμή οδεύει σε οριστική εγκατάλειψη και ότι η δυτική Θεσσαλία  θα μείνει τελικά χωρίς τρένο. Οι πολίτες φοβούνται πως η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν  δείχνει πλέον ενδιαφέρον για την περιοχή μας, και ότι η σημερινή κυβέρνηση  αδιαφορεί για την εκτέλεση των υποχρεώσεων που προκύπτουν για την  ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τη σύμβαση για την επιδότηση των τοπικών δρομολογίων  (Υπηρεσίες Γενικού Οικονομικού Συμφέροντος ΥΓΟΣ).  

Ερωτάται ο κ. Υπουργός: 

1. Ποιο το χρονοδιάγραμμα αποκατάστασης των ζημιών στη  σιδηροδρομική γραμμή Παλαιοφαρσάλου- Καλαμπάκας;  

2. Μέχρι να γίνει δυνατή η επανάληψη των σιδηροδρομικών  δρομολογίων, σκοπεύει να δρομολογήσει λεωφορεία έως τον σταθμό του  Παλαιοφαρσάλου για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού;

3. Θα υπάρξει επιτέλους ενημέρωση για το στάδιο στο οποίο  βρίσκεται το αγνοούμενο από διετίας έργο της ηλεκτροκίνησης – σηματοδότησης της σιδηροδρομικής γραμμής;  

4. Σε ποιο σημείο βρίσκεται ο κυβερνητικός σχεδιασμός για την  επέκταση του Σιδηροδρομικού Δικτύου προς την Κοζάνη- Δυτική  Μακεδονία- Βαλκάνια και προς Ηγουμενίτσα- Ήπειρο- Ιταλία;

Scroll to Top