Μία από τις επιπτώσεις της πρόσφατης θεομηνίας που έπληξε την Θεσσαλία ήταν και η καταστροφή, σε ορισμένα τμήματά της, της σιδηροδρομικής γραμμής Παλαιοφαρσάλου – Καλαμπάκας και η πλήρης διακοπή των έτσι κι αλλιώς ελάχιστων δρομολογίων, τα οποία εξυπηρετούσαν την περιοχή.
Ζημιές υπήρξαν και στον κεντρικό άξονα Αθηνών – Θεσσαλονίκης για τις οποίες όμως έγιναν και σωστά άμεσες ενέργειες, ώστε να αποκατασταθεί η συγκοινωνία. Αντίθετα, για την τοπική μας γραμμή υπάρχει πλέον διάχυτος ο φόβος πως η γραμμή οδεύει σε οριστική εγκατάλειψη και ότι η δυτική Θεσσαλία θα μείνει τελικά χωρίς τρένο. Οι πολίτες φοβούνται πως η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν δείχνει πλέον ενδιαφέρον για την περιοχή μας, και ότι η σημερινή κυβέρνηση αδιαφορεί για την εκτέλεση των υποχρεώσεων που προκύπτουν για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τη σύμβαση για την επιδότηση των τοπικών δρομολογίων (Υπηρεσίες Γενικού Οικονομικού Συμφέροντος ΥΓΟΣ).
Ερωτάται ο κ. Υπουργός:
1. Ποιο το χρονοδιάγραμμα αποκατάστασης των ζημιών στη σιδηροδρομική γραμμή Παλαιοφαρσάλου- Καλαμπάκας;
2. Μέχρι να γίνει δυνατή η επανάληψη των σιδηροδρομικών δρομολογίων, σκοπεύει να δρομολογήσει λεωφορεία έως τον σταθμό του Παλαιοφαρσάλου για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού;
3. Θα υπάρξει επιτέλους ενημέρωση για το στάδιο στο οποίο βρίσκεται το αγνοούμενο από διετίας έργο της ηλεκτροκίνησης – σηματοδότησης της σιδηροδρομικής γραμμής;
4. Σε ποιο σημείο βρίσκεται ο κυβερνητικός σχεδιασμός για την επέκταση του Σιδηροδρομικού Δικτύου προς την Κοζάνη- Δυτική Μακεδονία- Βαλκάνια και προς Ηγουμενίτσα- Ήπειρο- Ιταλία;